Časté dotazy
Objednávka z Fanshopu
Kdy obdržím objednané zboží?
Vaše objednávka je obvykle odeslána do 1–2 pracovních dnů od přijetí platby. Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy. O průběhu objednávky a odeslání vás budeme informovat e-mailem.
Co dělat, když se nepodaří platba?
Pokud se vám nepodaří dokončit platbu, doporučujeme zkontrolovat následující kroky:
- Zkontrolujte internetové připojení – ujistěte se, že máte stabilní připojení k internetu.
- Počkejte chvíli – v některých případech může dojít k dočasným problémům, zejména pokud byla stránka s platbou zavřena dříve, než došlo k jejímu dokončení.
- Nezaplacené objednávky jsou automaticky stornovány – pokud platba neproběhne, objednávka nebude potvrzena a systém ji automaticky zruší. Pokud neobdržíte e-mail s potvrzením platby, nemusíte se obávat, že vám budou peníze strženy.
Uplatnění slevy
Jak mohu uplatnit slevu pro permanentkáře?
Držitelé permanentek mají nárok na 10% slevu na celý nákup. Kód pro uplatnění slevy je 9místné číslo, které najdete ve své Slavia aplikaci. Stačí ho zadat v košíku do příslušného pole při dokončování objednávky.
Jak mohu získat 10% slevu pro členy Odboru přátel Slavie?
Sleva 10 % je dostupná prostřednictvím speciálních kódů, které jsou distribuovány přes vedení Odboru přátel Slavie. Pokud jste členem, kontaktujte prosím své vedení, které vám poskytne potřebné informace.
Customizace dresu
Jak dlouho trvá výroba dresu?
Výroba dresu s potiskem obvykle trvá 5–10 pracovních dnů. Jakmile je potisk hotový, objednávka je ihned odeslána vámi zvoleným způsobem dopravy. Upozorňujeme, že u produktů s potiskem může být celková doba doručení o několik dní delší.
Lze vrátit dres na míru?
Dresy upravené na míru podle vašich požadavků (například s potiskem jména, čísla nebo loga sponzora) bohužel není možné vrátit v rámci 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Dres byl vytvořen jen pro vás. Pokud ale máte jakékoli dotazy nebo narazíte na problém, dejte nám vědět, rádi vám pomůžeme najít řešení.
Produkty v našem fanshopu bohužel není možné rezervovat. Doporučujeme zboží zakoupit co nejdříve online, aby vám neunikla vaše velikost nebo oblíbený produkt. Pokud si chcete zboží osobně prohlédnout, můžete navštívit náš fanshop přímo na stadionu v Edenu.
Kamenná prodejna
Jaká je otevírací doba kamenné prodejny?
Kamenná prodejna je otevřena od pondělí do neděle v čase 10:00–18:00.
V zápasových dnech je prodejna otevřena minimálně 3 hodiny před začátkem zápasu a 1 hodinu po jeho skončení, i pokud zápas připadá na pondělí.
WOWchery
Kdy mohu WOWcher aktivovat?
V březnu 2025 se na e-shopu fanshopu Slavia otevře okno pro aktivaci WOWcheru. Po vložení kódu WOWcheru budete vyzváni k vyplnění doručovací adresy. Na tuto adresu vám bude nový dres doručen v den oficiálního představení dresů v červenci 2025.
Jak to bude s potištěním dresů?
Garance WOWcheru je nákup nových dresů s předstihem a službou doručení v den oficiálního představení dresů domů nebo na vámi zvolenou adresu pro ty, kteří zvolí variantu bez potisku. Od března roku 2025 si budete moci na webových stránkách nového klubového fanshopu proměnit váš WOWcher za závaznou objednávku nového dresu. Po zadání kódu WOWcheru budete moci zvolit potisk jména a čísla některého z hráčů nebo vlastního čísla a textu. Stejně tak si budete moci přidat také loga našich partnerů. Potisk bude proveden za standardní ceny. Customizované dresy, v závislosti na termínu objednání customizace a počtu zájemců o potisk dresu, mohou být fanouškům doručeny se zpožděním několika dnů od oficiálního představení.